Har varit duktig idag!

Är faktiskt helt impad av mig själv måste jag erkänna. Gav mig själv en spark i baken imorse och började städa (var verkligen inget bra på tv alls).

Är ju sådär halvsvårt att storstäda med bebis som dessutom är livrädd för dammsugaren, så det blev ju inte direkt som när man är helt själv och kan städa hela lägenheten och stå och gnugga på en fläck i 30 min om man vill... Men dammsög och torkade golven iallafall! Och så städade jag köket, fixade disken, skurade spisen och gick sedan vidare till att skura badrummet.

När vi var klara med det hoppade jag och Leo i badet och badade lite skumbad. Mycket mys och lite skrik då lilla herrn inte är förtjust i att tvätta håret...

Efter bad och lite yoghurt mellis så drog jag fram brodyrmaskinen och började brodera!

Så nu sitter jag här, har fixat lite julklappar och håller på att lägga upp tradera annonser. Känner mig sjukt stolt över att jag faktiskt tagit mig i kragen nu på förmiddagen iaf. Idag verkar bli en bra dag...


Kommentarer
Postat av: emmi

vad skönt att höra gumman!!

2010-12-07 @ 15:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0