Inge kul just nu...

Har gett upp den där jäkla listan ifall någon undrar. Pallar inte mer ångest över något som ändå aldrig blir gjort.

Mår lite skit just nu. Eller ah, har mått åt helvete i 3 månader men tror jag lyckats dölja det hyffsat. Funkade tills igår, då blev det gigantiskt breakdown. Nu är jag så trött och bara ah. urk. Skulle behöva rymma och bara sova i ett par år, bara sova tills allt blir bra igen. Men så funkar det inte, för jag har ett jobb att sköta och ett barn att ta hand om.

Det är lite mycket nu bara. Snart är jag back on track igen, svarar i telefon och är ute och leker i snön. Men inte nu, inte än. För just nu mår jag så skit att jag knappt orkar ur sängen.


Jag saknar dig, jag saknar hur du fick mig att må. Att du kunde få mig att glömma allt jävla skit i 5 år, bara genom att finnas till. Snälla kom tillbaka så jag kan bli mig själv igen, för jag orkar inte må såhär. Det gör så ont i hjärtat att du är borta... Min pilgris, min bebis, min ponny, mitt allt. Mamma saknar dig nått så fruktansvärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0