Julen närmar sig med stormsteg...

Och jag känner mig konstigt nog helt avtrubbad. Har mina misstankar om varför, men vill inte låta det sabba min jul...

Är inte sådär hysteriskt ledsen längre, och förutom att jag nu varit sjuk som en gris senaste dagarna och bara legat i soffan och snorat, så har jag faktiskt kommit upp på fötterna igen. Dvs, jag ligger inte längre i soffan och gråter mellan 8-17.

Det jobbiga är ju att jag känner typ ingenting. Jag skrattar - men känner ingen riktig glädje. Jag shoppar som en galning inför jul och fixar massa - men känner ingen julstämning. Jag försöker tänka på min ponnyprins, på alla minnena - men känner mig bara avtrubbad.

Jävla piller. Jag vill ju må bra, eller åtminstonde känna någonting. Inte fastna i nån geggig, känslolös jävla dimma. Då är jag nästan hellre ledsen.

Hua. Ångest på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0