Min dag i bilder

Skulle egentligen ha postat det här inlägget igår kväll när jag kom hem från stallet, men självklart stendog kameran när jag kom hem, och eftersom klockan hann bli 23.30 innan jag ens hade duschat så orkade jag lixom inte vänta på att kameran skulle hinna ladda klart heller... Men men. Här kommer iaf min måndag och tisdag i bilder. Enjoy!




Det gäller att klä på sig ordentligt innan man ska ut och åka pulka i snön!


 
Glad bebis i knallgrön pulka! Haha jag trodde det skulle vara supersmidigt med pulka nu när det var så mkt snö ute, men det var ju skitjobbigt! Särskilt i uppförsbackarna, då tog jag typ ett steg fram och tre steg bak. (kan ifs bero på hala skor och skittaskig kondis också, men men...)



Majs till lunch är supergott!



Lycklig bebis!



Jam Jam!



Sen åkte vi och träffade älskade Anna på donken ett tag. Såååå skönt att bara snacka skit och glömma att allt känns lite överjävligt i livet just nu. Tack för att du finns älskade vän, utan dig är jag noll och ingenting... Leo däckade btw i bilen på vägen hem...



Fick fodrade gummistövlar av älskade mams! Underbart varma och jag tyckte dom var sjukt söta. Jonny höll på att garva ihjäl sig när han såg dom. Tror inte att de går under hans kategori "snygga skor" iaf...



Blev en kvällstur till mitt älskade stall... Duktiga Wanco har lugnat ner sig massa under bara 2 månader och står numera och sover trots att jag mockar och låter massa. Duktiga häst!



Reflexer på, man syns så mycket bättre då!



Är helt käääär i min dressyrsadel!



Duktiga Wanco gick huuur bra som helst. Jag var helt impad av mig själv, såhär bra har jag nog inte ridit under de senaste 10 åren typ... Så synd att jag inte hade någon med mig som kunde fota eller filma... Någon som anmäler sig frivilligt och har lust att följa med mig ut i helgen? I gengäld ställer jag gärna upp och leker ridlärare...haha


Kommentarer
Postat av: sara

fyfasen malin vilken söt unge du har! åh ;D

2010-12-01 @ 23:23:00
Postat av: Ingela Alenius

Du jag är HELT frivillig! Bara att få snusa på lite häst då är jag nöjd ;) jag har en AS bra kamera ;)

2010-12-02 @ 09:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0