mys hos mamma

Sover hos mina föräldrar ikväll, dom tar Leo hela natten och morgonen, så jag får sova både natt och sen få sovmorgon, fatta lyxen där!

Jobbade hela dagen idag, och som vanligt hade jag nog sveriges skummaste kunder i min kassa. Måste ha gjort nått riktigt hemskt i mitt förra liv för att förtjäna de kunder jag hade idag. Och imorgon väntar ett härligt tiotimmars pass igen! woho!

Ska försöka ta tag i mig själv nästa vecka igen iaf.... På måndag väntar Luciatåg ute i stallet, sedan är det massa jobb i veckan och sen under helgen är det ridning för hela slanten. Måste verkligen lyckas få med mig nån ut och fota innan all fin snö bara försvinner!


Kommentarer
Postat av: ingela

Vill ju följa med jueh!

2010-12-12 @ 17:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0