Tradera auktioner!

Hade en riktigt dålig dag igår. Hua, inge kul alls att må såhär. Jag vill ju inte må dåligt, ändå hamnar jag lååångt nere i den där jäkla gropen ändå. Och så blir jag så sjukt arg och besviken på mig själv, samtidigt som jag skäms som ett as.

Hela situationen är ju rätt pinsam. Jag är inte tjejen som sitter hemma helt ensam i soffan och gråter. Jag är ju tjejen som går runt och ler och skrattar, drar dåliga skämt och har tusen bollar i luften. Vad hände egentligen? Jag vill bara vara mig själv igen, jag vill orka vara glad, orka hitta på saker... Orka vara Malin.

Idag är en halvdålig dag. Har iaf hunnit brodera lite och sitter nu och lägger upp auktioner på tradera. Ikväll väntar jobb, konstigt nog ser jag fram emot det. Det är skönt att jobba, skönt att få stänga av och bara sitta som en robot i kassan några timmar. Inga krav mer än att le och trycka in rätt PLU.



En av alla mina brodyrauktioner. Tycker själv att jag börjar bli rätt duktig, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Emmi

Jättefint :)

2010-12-09 @ 13:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0