Ångest.

Idag har det regnat hela dagen. Vilket passar min sinnestämning rätt bra.

En enda dag kvar nu, sedan åker min ögonsten till örebro, och är borta en hel månad. Vad gör alla människor som inte har häst hela dagarna egentligen? Försöker tänka positivt, kommer ha massa tid och pengar (?) över.

Hoppas att transporten går bra iaf. Förra året drog jag in hästjäkeln i transporten tillslut för jag blev så grinig (jag har noll tålamod). In har han ju alltid kommit hittills, även om det tagit 10-15 min...

Surt är dock att tjuven snott de flesta av mina schabrak. Så jag har nästan inga schabrak att skicka med. Så hoppas Anette har tvättmaskin där ute, för annars blir det jobbigt.

Idag har jag iaf jobbat. Hade en kund med väärldens läskigaste andedräkt, som dessutom skulle stå och småprata och vara trevlig. Snusk på hög nivå tänkte jag, medan jag log och försökte att inte andas genom näsan. Det var väl ifs dagens mest spännande kan jag ju säga. Inte hänt ett skit idag med andra ord, inte ens haft någon bitter pensionär som handlat av mig.

MEN! Idag kom Anna hem! Finaste Finaste Anna! Fick mess nyss att hon precis hämtat väskan och var på G hem, så nu sitter jag och väntar på att hon ska ringa mig så vi kan skvallra. Förhoppningsvis är hon inte bajstrött utan orkar med en fika ikväll, men vi får väl se, man brukar ju vara rätt mör efter att ha rest... Hur faen en vecka kan kännas som flera år, det undrar jag verkligen. Är helt lost utan min bästis, är som en 10 åring. haha.

Nu blir det fredagsmys med hämtmat. Tjoho på den!

(och btw tycker jag sanslöst synd om alla som tog studenten idag i iskyla och regn. Fatta surt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0