I´m back!

Woho! Det var verkligen inte igår. Och det har hänt MASSVIS sen sist. Eller ja, kanske inte egentligen, men det känns som en hel evighet sen jag skrev här sist.

Vi har iallafall hunnit vara en sväng i underbara alanya och komma hem igen. Fick ju resan i julklapp av mina föräldrar, så det har varit en lång väntan, och nu när man är hemma igen känns det som om man aldrig varit iväg.

Men men, resan var iallafall jättemys, även om det var mkt mer leka med bebis i skuggan och mindre ligga i solstolen och steka än vad jag är van vid. Så nej, jag är inte så brun. Men än är det ju rätt mycket kvar att sommaren, och jag har 3 veckors semester att se fram emot snart, så jag kanske hinner bruna till mig lite.

Nä, nu ska jag iväg till IKEA med Daniela och Havanna, måste köpa fler galgar till min fina garderob!

uppdatering om alanya kommer senare, ville bara visa att jag levde först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0