Vinterviksmys!

Egentligen skulle jag skrivit det här inlägget igår, men då satt jag och laddade upp semesterbilderna på FB, och det gick sjukt segt så jag var heeelt slut när jag väl var klar med det, och rasade i säng... Anyway...

Dagen började med att jag, Daniela, Havanna och Leo åkte till IKEA. Mkt mys. Var där i typ 3 timmar, och hann fika 2 gånger, vilket Daniela hade jättekul åt. Köpte en hel massa småsaker, bla lite saker jag ska brodera på, och så "tvingade" Daniela mig att köpa ett fruktfat som jag gått och suktat efter i flera år, men som jag aldrig tyckt att jag riktigt förtjänat att köpa trots att det inte är sååå jättedyrt. Höll på att ångra mig typ 15 gånger men fick inte för Daniela, så nu står fina fruktfatet här hemma och glänser och jag är kär!

Sedan köpte Daniela en gigantisk blomma från fyndhörnan, som fick plats i bilen med ett par mm till godo... Måste ha sett helkul ut när vi försökte få in den i bilen, haha!

Efter att jag släppt av Daniela och Havanna så åkte jag vidare mot Anna, och sedan avverkade vi i rask takt Kvantum, Donken och Systemet. Leo var helless på mig sedan, och jag kan förstå honom, så kul kan det inte vara att bara sitta i olika kundvagnar hela dagen (även om han fick en glass på donken...).

Så sedan blev det kvällsmys i vinterviken. Jonny fick följa med. Så vi satt på stora gräsmattan nere i vinterviken och grillade, snackade skit och busade runt med Leo. Mycket mys var det, och måste göras om snarast.

Idag blir det dock bara trist jobb. Usch. Men till helgen, då jääävlar blir det vinterviksmys på HÖG nivå med massa vin och massa snacks. Längtar!




Kommentarer
Postat av: Emmi

Låter myspys! Hoppas du hade det bra i Turkiet! Kram

2010-06-30 @ 16:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0