Dagen idag...

Vad ska man göra när vardagen blir en övermäktig? När man känner att nej tack - nu går jag?

Jag har absolut inget att vara ledsen över, ändå kommer minnena när jag minst anar det. Jag har så dåligt samvete jämt, över precis allt. Och nu kan jag inte ens sova längre, så jag får inte ens fly tankarna och känslorna på natten!

Anyway, idag kom världens bästa mamma förbi. Jag älskar verkligen min familj över allt annat, och är en riktig liten mammagris. Och Leo skulle inte kunna ha en bättre mormor, hon är så engagerad! Det känns så skönt att vad jag än gör, så har jag min familjs stöd. Och att veta att dom alltid kommer att älska mig, oavsett vad, det gör mig till en bättre människa.


Mamma kom alltså hit, och så åt vi lunch tillsammans medan Leo tog en power-nap... Sedan traskade vi alla 3 bort till liljeholmen i väntan på att hantverkaren som ska fixa våra element skulle dyka upp. (men nej, se på faen, han kom inte idag heller! Blir galen på honom... Men det är en helt annan historia).

Jag försökte hitta något att ha på mig inför min födelsedagsfest på lördag, men nej, hittade ingenting.

Sedan var det dags att skadebesiktiga bilen, som har en enorm bukla på ena sidan. Stackars lilla volvon... Fick iallafall en tid i slutet på april för att fixa den. Ska bli spännande att se hur jag klarar mig utan bil i en hel vecka...

Ingen händelserik dag med andra ord... Och andra dagen i rad som jag i princip är hemma till klockan 16.30 och bara väntar på den dumma hantverkaren som aldrig kommer...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0