Ett halvår går så fort...

Idag är det 6 månader sedan världens finaste lilla kille kom till världen.

Klockan 05.20 den 29:e september föddes Leo äntligen, efter en 2 dygn lång förlossning. Det var det värsta jag gjort i hela mitt liv, men också det absolut bästa, för det gav mig ju världens finaste unge!

Det var tisdag morgon, och jag minns inte så mycket efter att han fötts, eftersom jag förlorade så mycket blod att jag knappt var vid medvetande... Jag minns att jag skickade ut ett sms till i princip hela telefonboken... Och att jag inte ville äta något, men att barnmorskorna tvingade i mig supersockrig smoothie.

Det har gått 6 månader sedan den där morgonen på huddinge sjukhus, och tiden har bara flugit förbi. Samtidigt känns det som om Leo alltid har funnits i mitt liv. Känslan av att bli förälder går inte att beskriva, kärleken till Leo är starkare än allt.

Så grattis på 6 månaders dagen älskade Leo. Du är det bästa som har hänt mig.


Bara några timmar gammal...


Kommentarer
Postat av: Tova

Aww vilken sötnos! Själv blir min lillkille 3 månader idag. Helt sjukt vad tiden går fort!!

Hoppas ni får en skön fredag!

2010-04-16 @ 12:34:59
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0