Kläder, kläder, älskade kläder!

Jag är en sån där tjej som älskar kläder, men inte är så mycket för mode. Ofta tycker jag att de som går efter modet klär sig lite... konstigt. Tex så är jag definitivt inte mycket för senapsgult, hög midja på jeansen och alltför mycket smink.

Jag älskar att matcha kläder, och älskar färg. En av de värsta sakerna med att vara gravid var helt klart att det inte fanns några fina kläder. Det finns inga färger eller snygga kläder alls för alla stackars gravida tjejer. Tur att det inte är så länge man måste ha mammakläder iallafall...

Just nu är jag helt inne på klänningar och leggings. Jeansleggins, lackleggings och vanliga leggings i bomull - jag älskar dom allihop! Det är så skönt att våren börjar titta fram så man kan plocka fram lite snygga kläder igen, för det finns nog ingen som tycker att dunjacka är snyggare än en sommarklänning, väl?

Det är så himla trist med folk som säger att dom inte gillar kläder. För man måste ju faktiskt inte älska mode för att gilla kläder! Och när man väl har på sig något som man trivs bra i, då strålar man! Självförtroendet får ju såklart en kick av att man känner sig fin!

Och jag är helt klart för att folk får klä sig precis som dom vill. Om man känner sig fin i nått, så go for it!


Kommentarer
Postat av: Ingela

MEN äntligen har jag hittat min kandidat! DU SKA hjälpa mig att hitta kläder! jag har världens hemskaste garderob o allt är i svart eller bara bekväma jeans eller mjukisar o nu är jag less! jag änvänder typ fortfarande kläderna jag hade då jag va gravid, o fy vad du har rätt i att man får bättre självförstroende då man har fina kläder o jag har inga fina kläder men då ligger mitt självförtroende på botten :S vill du hjälpa mig?? :)

puss på diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!

2010-03-16 @ 21:21:20
URL: http://ingelaalenius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0