Sjukt kul kväll!

Gårdagen var så sjukt kul! Först en riktig tjejdag på stan, sedan pizza och sedan utekväll, kan det bli bättre?

Det enda som var lite tråkigt var att rätt många av mina kompisar bangade ur i sista sekund, eller helt enkelt bara inte dök upp (varför är jag inte förvånad?) Men det löste sig ju iallafall eftersom en hel del kompisar till Jonny kom. Sedan hade jag ju velat porrdansa med finaste Anna, men klubben vi var på spelade så sjukt konstig musik, så det blev inte mycket dansande inte.

Kändes som om de flesta tyckte det var en rätt lyckad kväll, jag hoppade mest runt och försökte prata med alla som vanligt, jag älskar ju sånna här tillställningar!

Blev dock inte så mycket sömn inatt, och dessutom försvann ju en hel timme efter omställningen till sommartid!



Finaste klänningen som jag hittade på H&M, hör och häpna!


Snygg-Anna var här såklart...


Balkongen...


Förkrök innan förkröket


Tycker vi är rätt fina ihop, visst har jag rätt?


Balkongen igen


Folket hängde i baren...


Giiiirls!


Baren-Malin gör det igen!


Schleeeten?


Kommentarer
Postat av: Line

Ser ut som ni hade en mysig kväll!



Hörru söt, kan inte du ringa mig nån dag snart och så kan vi styra upp något. Någon snodde min telefonjävel i Thailand.



Puss

2010-03-30 @ 08:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0