sadelköp idag?

Funderar allvarligt på att åka och köpa ny dressyrsadel till storbebis idag.

Har inte bestämt mig än, men är sjukt sugen på en gold medal venice... Men ska provsitta lite i butik, och kolla lite mer noggrant. Och sen måste den ju sitta bra på hästen också. Såå. det återstår att se. Men sugen är jag.

Nu blir det iallafall BVC besök innan vi åker vidare mot stallet för att hämta vagnen som jag lyckades glömma där igår, sedan hööks och sedan stallet igen för insläpp.

Och har jag riktig tur senare ikväll, så kan Jonny gå tidigare från jobbet, och jag hinner vara med på hopplektionen som börjar 17.30. Håll tummarna för det allihopa, för jag vill ju så gärna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0