Hej då älskling!

Såååå då var man ensam mamma tills på måndag.

Jonny den lyllon har åkt till Italien för att kolla fotboll med sina kompisar. Jag är inte det minsta avis, neeeej då.

Själv jobbar jag hela helgen, mamma sover här hos mig och Leo hela helgen, och så har hon Leo på dagarna.

Leo har äntligen, efter en hel vecka med bara gröt och välling, börjat äta igen. Om man inte har barn så går det inte att veta hur sjukt jobbigt det är när dom är sjuka... Har tyckt så synd om liten, och sååå jobbigt att inte få behålla nått man äter. Men nu verkar det som sagt vara över! *Peppar, peppar*

Hade egentligen kvällsfodring ikväll, och morgon+lunch imorgon men underbara Lill fixar det, så jag behöver inte stressa ut till stallet innan jobbet heller.

Blir nog en bra helg det här, förutom att jag har sjukt svårt att sova utan Jonny. Gah som jag älskar den killen!

Nu väntar sängen, imorgon är det härligt 10-timmarspass på kvantum. Tjoho!


Saknar dig redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0