Kommer sakna dig tills hjärtat slutar slå.





Gör så ont att inte längre ha dig nära. Jag saknar dig fortfarande varje sekund, varje minut som går. I hjärtat finns du alltid kvar, ingen annan kommer någonsin att kunna ta dig plats.

Önskar så att jag kunde spolat tillbaka tiden, till tiden då du var nära. Med dig vid min sida, kändes livet så mycket lättare. Utan dig älskling, är det en kamp att bara gå ur sängen på mornarna. Och alla tror att det har blivit "bra" nu. Och jag ler och ser glad ut. Men inombords är det fortfarande kaos. Verkligheten slår ner som en sten i magen flera gånger om dagen. Du är borta nu. Kommer aldrig tillbaka.

Försöker att inte tänka, försöker att bara leva, låta dagarna gå. För alla säger att tiden läker alla sår.

Frågan är ju bara, hur lång tid måste gå innan jag kan tänka på dig utan att tårarna rinner? Hur lång tid ska det ta innan mardrömmarna försvinner? Hur lång tid ska det ta för hjärtat att förstå att du är borta?

Det svider i hjärtat älskling. Snälla kom tillbaka dig. Mamma saknar dig så otroligt mycket älskade ponny...

Och i hjärtat finns du alltid kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0