Måste det regna idag igen?

Usch så jag hatar det här jäkla skitvädret. Orkar inte göra nått alls när det regnar såhär... Dessutom glömde jag be Jonny ta upp regnskyddet från källaren igår, trots att jag tänkt på det flera veckor... (så jonny om du läser det här, snälla ta upp regnskyddet från källaren, det sitter på gamla vagnen...)

Just nu sitter jag bara och hoppas på att leo ska somna snart så jag får lite egentid... Sitter och tittar twilight (OME!) och leo springer runt och skapar kaos omkring sig, precis som vanligt.

Hua, hatar vädret, hatar hösten, hatar att må skit, hatar mitt jobb. Idag är det inte mycket som känns bra. Tur jag har min underbara familj iaf som jag kommer hinna träffa 30 min innan jobbet.



OME - Oh My Edward


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0