Presentera mig själv.

Jahapp, det har jag ju faktiskt redan gjort. Bara att trycka på den lilla knappen med mitt namn på här uppe, så kommer du till info om mig.

Annars så om vi bara ska ta det snabbt.

Jag är Malin, bor i aspudden med sambo och sonen som är 15 månder. Har ett kassajobb som jag har lite hatkärlek till (tråkigt men bra betalt) och har nyligen köpt en ny liten häst som heter Wanco. Tog bort mitt livs kärlek den 10 sept 2010, min underbara korsningsponny Pilgrim.

Mitt liv är för närvarande sjukt trist enligt mig själv... Jag pendlar mest mellan jobb, stall och mitt vardagsrum. Men egentligen så är jag en tjej med mkt energi som älskar att höras och synas, och som alltid vill vara först på allt, och som inte gillar att ta det lugnt. Men men - antar att jag får mitt liv tillbaka om några år, när sonen sover hela nätter (och mornar kanske tillome, lycka isf!).

Och nu ska jag sova! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0