Snö! Och dag 2...

jaja, jag vet att jag egentligen hoppade över en dag, men det var faktiskt inte meningen... Det berodde helt enkelt på att datorn hängde sig igår, och jag var för slö för att sätta mig ner och faktiskt fixa det...

Men men, here we go.

Min första kärlek... Vill jag inte gå in på. Och så var det med det.

Idag har vi iallafall varit på mammgrupp. Mycket mys. Köpte pulka till liten Leo igår, och det invigde vi idag! Gick bra ända till vi kom till centrumet då jag helt plötsligt hade både pulka, barn och väska att bära på. Inte så mys, men det gick ju. Och så insåg jag att det är skitjobbigt att dra pulka efter sig, eller så är det jag som har extremt dålig kondis...

På vägen hem sen så hade självklart plogbilarna varit framme och skottat vägarna, och då blev det ännu tyngre att dra pulkan. Tror jag ska hålla mig till vagnen i fortsättningen om jag faktiskt ska iväg nånstans och inte bara lalla runt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0