Sol idag!

Idag skiner iaf solen!

Försöker få ett mycket litet och mycket övertrött skrikmonster att sova. Det går sådär. Själv kräks jag snart för att jag är så j*kla trött. Åh så jag längtar tills den ungen är tonåring och sover hela dagarna!

Efter den här prövningen väntar lunchdejt med Tina och Jeppe. Börjar det regna då börjar jag gråta.

Ikväll väntar sedan jobb igen. Fick lära mig självscanningen igår, var sanslöst tråkigt (nähää, otippat). Dessutom fick en av kassaledarna (som jag har extremt svårt för!) psykbryt på mig igår. Som om det är mitt fel att kassasystemet strular? Denna kassaledare är känd för att vara helt skum. Ena sekunden är man hennes bästa vän, nästa sekund så står hon och skriker på en. Rubbad brud. Men det är bara att le och se glad ut, jobbet betalar ju iaf räkningarna...

Nä nu ska jag sluta klaga, har varit väääldigt gnällig sista tiden, ber om ursäkt för det. Men ibland känns livet bara lite mer skit än vanligt.


"Jag leker trött, så förstår inte mamma mina onda planer..."


"Perfekt, ingen ser, guuud så oskyldig jag är..."


"Här gäller det att vara snabb!"

"Perfekt, pappa är upptagen med annat"



"jam jam!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0