Bilder!

Vi hästmänniskor är inte kloka nånstans. För det kan man seriöst inte vara om man bestämmer sig för att en ridtur i spöregn, ja, det är nog en riktigt bra idé och kanske tillome rätt mysigt!

Veronica fotade lite, men dels så vräkte ju regnet ner, och dels är min kamera bajs så ah bilderna blev därefter. Dessutom är både jag och häst omusklade... så var snälla?

Ska ta bättre bilder nån dag när det är fint väder. Om någon känner för att anmäla sig frivilligt så skrik, bjuder på fika isf! (kör stenhårt på mutor, enda sättet att lura med nån normal människa ut till stallet under vinterhalvåret).











Kommentarer
Postat av: felicia

jag tar med stora systemkameran ut :) säg till när bara :)

2010-10-25 @ 07:55:01
Postat av: ingela

2010-10-27 @ 20:52:59
Postat av: ingela

Jag följer gärna med :) jag har systemkamera ;)

2010-10-27 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0