Efter 13,5 h arbetspass..

Så ska jag bara reflektera lite sådär innan jag landar i sängen.

1. Hööks är ungefär femtielva ggr roligare att jobba på än kvantum.

2. Pizza är sjukt gott, särskilt när jobbet bjuder.

3. Efter 13 timmars leenden och rövslickeri mot kunder så känns det konstigt att bara sitta avslappnat. Kom på mig själv i bilen på vägen hem med att tokle. Inte bra.

4. Att jobba i hästaffär när man precis förlorat sin häst är ingen bra idé. Allt påminner om honom...

5. Att jobba i hästaffär när man precis har fått pengar är inte heller bra, allt försvinner.

6. Om man nu MÅSTE storhandla 10 min efter det att butiken har stängt, kan man inte då iallafall ha vett nog att be om ursäkt och kanske skynda sig lite?

7. Har sagt det förut, säger det igen... Mjölken först, äggen sist. Svårare än så är det inte.

8. Nej tyvärr alla kära kunder, jag har inte lärt mig att trolla med knäna idag heller. Är nått slut så är det slut.


Nu väntar SÄNGEN! Imorgon ska allt göras om igen, jobbar 9-22.15 (dock på två olika jobb), så hoppas att jag får sova inatt. Igår kväll var nämligen hemsk, men kan inte ta det nu, för då börjar jag störböla. Natt natti.



Mjölken först, äggen sist, mjölken först, äggen sist, mjölken först, äggen sist...


Kommentarer
Postat av: anana

malin hun, ja har ingen mobil! :( tappade den i mina nuldar i förrgår. vet att du jobbar jätte mkt i helgen. ring mig när du kan, ska försöka fixa en ny fån på månda.. älskar dig <3

2010-10-23 @ 13:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0