Egentid är guld värt!

Precis hemkommen från BVC och mammagrupp på öppna förskolan. Leo somnade i vagnen på väg hem, och fortsatte sova trots att jag plocka upp han, klädde av han och stoppade ner han i sängen... Helt lovley! Var helt hundra på att han skulle vakna...

Så nu ska jag passa på att njuta järnet och göra absolut INGENTING. Jonny är nämligen på konferans idag och imorgon, så jag är ensam med liten Leo. Så ah, detta lär ju vara den tid jag får för mig själv nu på 2 dygn. Borde städa, borde ringa massa jobbiga samtal men det tänker jag strunta fullständigt i. Här ska njutas!

Behöver dock fortfarande hjälp med bloggen... Hur tusan får man in bilder sådär snyggt? Är såååå trött på standardmallen som finns, jag vill ju göra bloggen personlig. Är det verkligen så satans svårt att ingen snäll själ bara kan förklara lite snabbt? Snälla, snälla, snälla?


Kommentarer
Postat av: Millan

Självklart kan jag hjälpa dig, skicka gärna massa fina bilder du gillar, som jag kan välja mellan, att ha i hedern. Och sen vill jag även att du försöker förklara hur du vill ha den (om du vet det) Och så skickar du allt i ett mail till mig, även inloggnings uppgifterna behöver jag ;-)



Kram kram

2010-10-18 @ 14:00:04
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0