Snälla hjälp en gammal kvinna någon?

Jag behöver hjälp. Har sååå mycket ideér för hur jag vill att min blogg ska se ut. Men nä. Jag är för gammal.

Så jag erkänner. Jag behöver hjälp. Nu snarast. Helst igår. Jag har inte ens kvar photoshop på datorn, jag har bara paint! Förstår ni? Det är pinsamt, jag vet.

Jag vill också ha en sån där fin blogg, som alla andra har. Med bilder längst upp, info på sidorna och kategorier. Har tillochmed sett en del som har en egen signatur i slutet på alla sina inlägg. Åh så fint! Jag vill, jag vill, jag vill också!

En gång i tiden var jag en baddare på sånt där HTML skit. Jag gjorde råsnygga sidor på playahead. Sen blev jag, uppenbarligen, gammal, grå och trist.

Snälla hjälp mig någon, jag vill inte ha kvar den här tråkiga standardmallen!

Jag vill också kunna lägga in videor (inte bara länka till dom), Jag vill också ha sånna där fina bilder och info.

Så snälla, var barmhärtiga och visa lite hänsyn till en gammal kvinna. Jag behöver HJÄLP!


Kommentarer
Postat av: sara

haha vad gulligt Malin.

2010-10-17 @ 23:02:59
URL: http://minjoo.blogg.se/
Postat av: J

Men jag har gjort min header på paint :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0