åååh. depp.

Idag regnar det ute. Kanon. Hade planerat att träffa Daniela, men hon var trött, så får bli imorgon ist.

Då tänkte jag att ah, men då går vi väl till parken då. Badade Leo (han körde nämligen djupdykning i grushögen vid parkeringen igår), duschade mig och så woila, när vi ÄNTLIGEN var på g utanför dörren, vad hände då? jo- självklart började det spöregna.

Idag är verkligen ingen bra dag känner jag. Leo är grinig (nya tänder på g), jag är ledsen och rastlös, lägenheten ser ut som skit, plånboken är tom, bilen skulle behöva tvättas men nä. Jag orkar ingenting. Inte ens sova. Försökte det förut men jag får ändå inte sova, alla minnesbilder bara rasar över mig så fort jag sluter ögonen.

Och som om det inte räckte så kom posten precis. Ett helt nytt nr av Häst&Ryttare, lite räkningar och sedan låg det där... Ett litet vitt kuvert med folksams logga på. Ville inte öppna, ville inte veta men ändå, jag måste.

Jag ringde ju folksam i fredags och fick ok. Nu kom papper om att allt var ok. 30.000 kr är på G, så fort dom där hemska papprena från i fredags skickas in.

Ville ringa upp folksam och skrika: JAG VILL INTE HA ERA JÄVLA PENGAR; JAG VILL HA MIN HÄST! Men det går ju inte. För du är borta, nu, imorgon, i övermorgon, alltid. Inga pengar i hela världen kan ändra på det...

Jag önskar så att allt var annorlunda. Snälla kom tillbaka? Snälla trotsa alla naturlagar vi vet, stig ner från trapalanda och kom hem igen, för din matte saknar dig så... snälla snälla snälla, bara kom tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag lider med dig Malin!!!

Efter att ha läst dina senaste inlägg så har jag inte gjort annat än gråtit!! Jag tycker så sjukt synd om dig!!! Önskar det fanns något jag kunde göra för att få dig att må bättre!! Men precis som du skriver, så kommer det en dag då du kan prata och minnas allt och känna glädje!! Hoppas den dagen snart kommer!!

Värme o Styrke kramar!!!

2010-09-13 @ 20:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0