Fredagkvällarna blir aldrig riktigt likadana längre...

...efter att man har fått barn!

För några år sedan tillbringade jag i princip varje fredag med att svänga mina lurviga, eller iaf sitta och dricka några cider tillsammans med kompisar. En hemmakväll på en helg var så pass sällsynt att jag brukade prata om att "unna mig en ledig och lugn kväll".

Tjena, det var det, det.

Nu för tiden tycker jag att jag har "gjort något" en fredagkväll, om jag åkt till mamma och ätit middag, och är hemma igen vid 22. Nu är klockan 22.20 och jag tycker att det är sent! Att jag så sent som igår sov 10 h i sträck spelar tydligen ingen roll, jag är trött, trött, trött iaf.

Tror jag börjar förstå vad alla föräldraböcker menar när de skriver att livet aldrig blir desamma igen efter att man har fått barn.

Så, nu ska jag bara roa mig med att försöka ändra lite inställningar på bloggen, och sen väntar sängen. Man får se det från den ljusa sidan, jag slipper vakna bakis och fattig imorgon iaf!

Natti natt!


Back in the days


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0