Myskväll!

Denna helg har jag skickat mina kära föräldrar till yasuragi (dom fick det i 50 årspresent av mig och lillebror), så jag, Jonny och Leo passar på att sno deras hus.

Vi har redan hunnit med en promenad till affären och lek i viktoriaparken. Kallt men rätt kul.

Just nu håller jag på med middagen som snälla mamma faktiskt hade förberett... suck, här skickar man iväg sina föräldrar en helg för att dom ska slappna av, och vad gööör dom? - jo dom fixar värsta lyxmiddagen till oss som blev kvar här hemma! haha

Ikväll blir det alltså oxfilé i rödvinsmarinad, med tzatziki och räfflade "potatischips" (sånna man gör i ugnen, inte typ OLW chips...) Jam jam!

Sedan blir det ut till stallet för kvällsfodring, hästarna har fått stå ute efter em-maten så blir lite mer att göra än vanligt vid kvällsfodring, men det är bara mys att få pussa lite på dom små hårbollarna.

Nu ska jag återvända till matlagningen! shofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0