Ny medryttare?

Faen. Har kommit fram till att just nu klarar jag inte av att ha häst ens 4 dagar/vecka. Inte med mitt mående just nu... och snart kommer jag nog börja jobba igen, och då blir det ännu mindre tid...

Jag är sååå trött på att ha dåligt samvete för att jag inte hinner, ändå har jag inte hjärta att göra mig av med hästen, jag älskar ju min dumma unghäst redan, han är min, jag lovade honom det när jag köpte honom, och så ska det förbli.

Min mamma hade som förslag att låna ut han på foder, men jag kommer inte klara det heller. Det är ju nu jag vill vara med, jag vill forma min fina "ponny", vill vara med och se han utvecklas. Det känns som ett enormt jävla jättenederlag att be om hjälp, men ah, jag måste.

Men göra mig av med han, ens på foder, det klarar jag inte.

Dessutom har jag nu kommit på vad jag verkligen, verkligen, verkligen vill bli... och den utbildningen startar i höst = ännu mindre tid...

Faen. Varför växer inte bra medryttare på träd?


Mattes fina...


Kommentarer
Postat av: sofia

det kommer lösa sig malin!

2011-04-03 @ 10:24:09
URL: http://www.sofiaotheliusblogg.se
Postat av: ewilyn

kanske delfodervärd med en kompis funkade för mig gäller dock att båda kan ge och ta

2011-04-08 @ 14:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0