shit vilken seg dag...

det var igår.

Jag sov bort i princip hela dagen, sedan lämnade jag Leo hos mormor och så åkte jag och Jonny till psykologen. Mådde såklart skit hela dagen enbart pga det och ah... men men. Kvällen slutade iaf bra med att mina fina killar följde med mig ut till stallet (Leo äääälskar hästar) och sedan åt vi lite mysmiddag nere på udden... Tog ett glas vin och bara mös.

Efter mysmiddagen så kollade vi på blue bloods som Jonny passande nog kommit ihåg att spela in. Tror jag somnade lite då och då, för jag minns knappt någon handling, men minns iaf slutet...

Kvällen avslutades med att jag äntligen kunde sova i mitt duntäcke igen. Efter 3 tvättar och nyinköpta sängkläder... oooh loooovley! Jag är ju lite lätt kär i mitt täcke (sånt där dyrt och jättetjockt som jag fick i julklapp av mamma förra julen). Lycka på det!


Mammas stora hästkille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0