Hatar det här!

Idag skulle jag egentligen jobbat... Gillar att jobba söndagar, bra betalt och tiden går fort eftersom det är massa folk ute och handlar... Men nä.

Vaknade och mådde skit. Hade drömt mardrömmar hela natten och var så snurrig i huvudet att jag kände mig dyngrak. Var heeelt slut trots att jag sovit säkert 9 timmar...

Jonny och Leo gick iaf ut till liljeholmen medan jag hoppade i duschen. Sen är det rätt svart, minns typ ingenting mer men vaknade iaf upp ute i hallen. Har alltså lyckats duscha, tvätta håret och sen gått upp ur badet där jag svimmade.

Mådde ju riktigt crap så kröp typ till sovrummet för att hämta mobilen och ringa jonny. Lyckades ringa, sen blev det svart igen. Vaknade på golvet, hade svimmat igen och slagit huvudet i vad jag tror vad sängkarmen (ont gjorde det iaf...)

Sen började jag spy som en gris också. Riktigt roligt. Eller inte.

Lyckades få tag på pappa också, men hann knappt säga hej innan jag var tvungen att gå och spy. Lyckades ringa jobbet, grät som en gris och kämpade mot snurrigheten. Minns knappt vad vi sa men vet att jag fick fram ett förlåt iaf.

Mådde sååååå jävla dåligt, satt i soffan och bara darrade, med skitskum känsla av att sväva mellan vaken och helt borta. suck.

Börjar bli riktigt trött på det här nu. Fine, det är inte farligt, men det är ju så obehagligt! Tycker lite synd om mig själv här, och har dåligt samvete för att jag inte kom iväg till jobbet... Hoppas att det var en lugn dag iaf så inte nån av mina stackars jobbarkompisar blev drabbade av att jag inte kom iväg.

Mår lite bättre nu iaf och har lyckats äta och dricka lite, men är fortfarande helt matt och darrig i kroppen. Tur man har världens underbaraste familj iaf som ställer upp när man mår skit, och världens finaste lilla Leo som klappade fint på sin mammas tårstrimmiga kind och sa "ajaj" när det var som värst.... Kärlek till dom...

Nu väntar sängen och en förhoppning om att morgondagen blir bättre. nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0