Och jag saknar dig, mer än nån anar...

Försöker att fylla livet med så mycket jag bara kan, för att slippa tänka... För så fort jag tänker på dig, känns det som om en kall hand kramar om mitt hjärta, och som all luft runtomkring mig bara försvinner.

Snart har ett helt år gått. Folk säger att det brukar ta ett år, ett helt jäkla år med alla högtider, födelsedagar och årstider, för att förstå att någon faktiskt är borta.

Och jag tror att det stämmer. För smärtan blir inte bättre, ångesten lättar inte.

För jag vet nu att du är borta. Du kommer aldrig mer tillbaka.

Och jag saknar dig så mycket älskling... Kommer aldrig sluta sakna dig...


Och tvärsöver mitt hjärta står ditt namn - för alltid skrivet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0