sett på forum

Datanördade lite såhär på kvällskvisten eftersom det var fotboll på tv, och då är inte sambon kontaktbar för fem före. Snubblade över en tråd på bukefalos där man gnällde om dagens i-landsproblem, och satan i gatan vad jag kände igen mig!

Måste bara dela med mig av vad en användare skrev att hon stör sig på, för det var så galet klockrent!

"Och sist men inte minst irriterar jag mig på klassikern att hamna i fel kassakö. Här om dagen hamnade jag bakom den kvinnliga antikviteten som var någonstans mellan 1000 år och döden. Hon var så gammal att den mänskliga formen på kroppen mer eller mindre hade upphört och huvudet hade glidit ner där bröstkorgen normalt ska sitta. Sen ska denna artefakt stå och gräva småmynt ur portmonnän från 1700-talet och det rasar mynt hit och dit medan hon gurglar fram något som en gång varit ord. No offence till henne men de hade kunnat öppna en kassa till i förebyggande syfte när de hörde knaket från höftproteserna närma sig."

Skrattade så till och med sambon reagerade och undrade vad jag läste för nått.. Nästa gång det kommer en seg kunde i kassan ska jag tänka på det här inlägget och skratta för mig själv. Tack bukefalos för att du räddade min kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0