sötunge!

Shit vad jag är dålig på att uppdatera! Men det beror mest på att jag numera är tillbaka på jobbet, och dessutom försöker hitta tillbaka till mitt liv igen, med allt vad det innebär.

Men igår red jag iaf lektion på wanco för tessan. Gick väl sådär om jag ska vara helt ärlig men jag är galet stolt över mig själv att jag faktiskt har kommit igång och börjat rida lektion igen, det var helt sjukt länge sen! Och jag som dessutom HATAR att folk tittar på mig när jag rider, hade ångest hela natten innan lektionen. Men tessan är så sjukt bra att rida för, så nu jäklar ska jag komma igång igen och åtminstonde försöka rida lektion en gång i veckan.

Tessan ska dessutom hjälpa mig med att hoppa wanco. Jag känner själv att jag är alldeles för osäker och oerfaren för att kunna lära liten vinglig unghäst med hoppningen, men Tessan är ju duktig så det ska bli superkul!

ajja, nu har jag iaf kommit hem från jobbet, och satte mig vid datorn för att leta upp lite bilder på leo för att kunna ha till div. olika julklappar... och hittade en så galen söt bild på han! Mammas lilla gullunge! Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0