Jag vill tillbaka till solen, tack!

ååååh vilket pissväder det är idag. Har visserligen inte varit ute några längre stunder eftersom Leo fortfarande mår lite sisådär, men fram och tillbaka till bilen var mer än tillräckligt ute i snöovädret.

Längtar tillbaka till Thailand och stranden helt sjukt mkt. Om jag bara hade pengar, och fick ta med mig både Anna och mitt älskade duntäcke, så hade jag mer än gärna åkt dit i ett par månader till, och kommit tillbaka till Sverige nångång i början på juni typ.

Helt sjukt ändå att tänka, att för bara ett par dagar sedan låg jag på stranden i solen, gick runt i shorts och linne och svettades som en gris. Och nu lallar jag runt i långkallingar, mjukisbyxor, tjocktröja, fjällrävenjacka och raggsockor så fort jag ska sticka näsan utanför dörren.



Kommentarer
Postat av: sofia

den blev super! :)

2011-02-11 @ 08:18:52
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/
Postat av: Ariadriana

Your website is extremely interesting

2011-04-28 @ 15:02:31
URL: http://ariadriana.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0