Mammas duktiga kille!

Leo och mamma var med mig i stallet imorse innan jag åkte till jobbet. Mycket mys med sällskap, och Wanco är supersnäll med Leo.

Vilken skillnad det är på den hästen, efter bara 4 månader... Står stilla i gången, helt lugnt och lös. Följer efter en när man går, går inte in i boxen innan han fått höra "varsågod!" och sköter sig i hagen. Visst, Wanco är fortfarande lite fjollig ibland, men han har blivit superduktig!

Så Leo fick testa att rida lite med mig. Tidigare har Leo bara fått sitta på lite snabbt när jag leder runt Wanco på stallplan, men båda har skött sig så bra så vågade testa nu när mamma var med.

Och allt gick superbra, Wanco är så himla fin med barn, han gick jättelångsamt och försiktigt, och Leo skrattade så han skakade, han tyckte verkligen att det var superkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0