herregud vilken kväll det var igår...

 

Hua. Igår var verkligen ingen rolig kväll. Bara missförstånd och massa tårar, och dessutom hade jag ju självklart glömt min medicin hemma, så det blev ännu jobbigare.

Men vi redde iaf ut allt, och det kändes bra, även om det var jäääävligt jobbigt ett tag där... Faen va jag hatar att bråka med vänner, även om det bara är "bråk", dvs missförstånd som förstoras upp och blir nått stort utan att det egentligen var meningen - åt något håll.

Skulle egentligen städat hos mamma och pappa efter stallet igår men bröt ihop totalt så fort mamma frågade mig hur jag mådde, så det gick åt helvete med det också..

Idag väntar iaf fika med g.mormor och pappa, sedan ska jag och Leo till skäris och växla pengar. Och om liten inte är heltrött på att åka bil efter det, så är planen att bege sig till haninge och handla foder... Men ev skjuter jag upp det till imorgon.

Kvällen väntar sedan höhämtning och kvällsfodring.

Bara massa "fix" idag med andra ord. Mkt på en gång. Men så går det när man envisas med att ha häst, och ändå åka utomlands i två veckor, haha.

So long!



Älskade knashäst... Mamma saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0