Blir galen!

Det är inte jag som är sämst på att blogga, det är bloggen och min fon som inte vill vara kompisar! Har ju inte längre något trådlöst internet hemma, så datanördar mest från fonen. Men nix, nu vill det sig inte längre så då blir allt skit...

Ajja, helgen har iaf varit rånajs, var en sväng i örebro och shoppade och träffade släktens tjejor, massa mys, och så fick Leo lite fina nya sommarkläder och jag hittade 2(!) långklänningar som jag blev galet kär i.

Sedan har vi städat här hemma, varit på ikea med resten av södra stockholms befolkning, och så har jag fått öva på att fixa naglarna på en nagelbitare, för snälla Tina ställde nämligen upp som modell.

Dessutom har jag fixat naglarna på mig själv. Blev sådär om jag ska vara ärlig, det är sanslöst svårt att göra snyggt på sig själv, allt blir ju åt fel håll! Men antar att det kommer sen när jag är "mer varm i kläderna".

Idag har jag jobbat, jobbat, jobbat. Trist och gaaalet varmt eftersom vi inte har nån AC vid kassorna. Står små fläktar vid kassorna, men dom får jag bara nackspärr av så jag valde att sitta och svettas sönder ist. Satte mig på balkongen och andades när jag kom hem istället, drack kaffe, läste min bok och längtade efter lite Anna sällskap.

så. Uppdatering klar. Nu ska jag försöka få bloggen och mobilen är bli kompisar igen, och lyckas jag inte på 5 min så går jag och lägger mig ist.

gonatt.


Kom hem nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0