Lyckades vrida till ryggen imorse när jag ...

mms_img67552 (MMS)

Lyckades vrida till ryggen imorse när jag lyfte leo, så nu har jag galet ont och ligger i sängen och tycker synd om mig själv. Kan knappt gå på toa utan hjälp, skitsegt! Och jag som hade massvis planerat för dagen, bla städning, ett besök i liljeholmen, ridning på lånad häst och frisörbesök med leo. Kunde inte göra ett skit. Jonny fick ta med leo till frissan och jag ligger ensam kvar hemma. Värdelöst! Finaste anna tittade iaf förbi en snabbis och underhöll mig en timma innan hon var tvungen att cykla hem igen i spöregnet. Hatar min rygg just nu! Är för fasen bara 23 jag borde inte ha ryggproblem än på minst 40 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0