Mysdag idag!

Fick sova läääänge imorse, sjukt mys, och sedan fixade Jonny frukost till mig, som jag åt sittandes i soffan med Leo, och tittade barnprogram.

Hade svårt att andas inatt pga ångesten och allergi, så var sådär trög och mysig i huvudet, men det gav sig efter en powernap, lite mediciner och ett varmt bad.

Efter lunch åkte jag in till stan för att möta upp finaste Anna, som hade fixat håret (sjukt snyggt!) och så tog vi en liten shoppingtur först, och sedan köpte vi kaffe och satte oss nere i kungsan och snackade skit. Damn vad jag äääälskar den bruden! Kan verkligen snacka om allt, det finns ingen som känner mig så bra som hon, tror hon känner mig bättre än vad jag känner mig själv...

Iaf, efter så åkte jag hem, myste med mina fina killar, ignorerade röran i lägenheten (har bara städat undan det värsta sen festen, typ glas och sånt, har inte hittat ork till att dammsuga än...), åt lilla bullar som mamma kommit över med (jam!) och så betalade jag räkningar. Spännande va?

Imorgon väntar stall, nagelfix, kvällspromenad med anna och kvällsfodring. Förmodligen blir det väl en kaffe på donken efter också.

Ska försöka få med mig Jonny ut till stallet nått i veckan för att fota Wanco och mig om det blir fint väder. Vore kul med lite nya ridbilder!

btw ska jag ringa mitt kära kvantumjobb imorgon, wish me luck!


Gissa om jag saknar tiden?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0