söndagsmys!

Inledde dagen med att vakna bakis. Anna kom nämligen över igår kväll och så satt vi på balkongen och drack vin i några timmar och bara mös och snackade skit. Fy faen va jag älskar den bruden!

Jobbiga var ju bara att jag inte druckit sen thailand, så jag blev riktigt glad i hatten på bara ett par glas vin. Lagom spännande sådär...

Anyway, vaknade med Leo vid 6, och vid halv 9 gick vi och la oss igen i sängen bredvid Jonny som låg och snarkade... Och sen soooov jag till typ 12, när Anna väckte mig genom att skicka ett par hundra sms typ.

Efter att jag orkar pallra mig upp ur sängen tog jag och bästaste Anna en tur i skäris, handlade bara småskit, till pappas födelsedag och min fest nästa lördag och lite sånt... Sen bar det av hemmåt där jag dammsög och torkade golven. Duktiga jag!

Och nu på kvällen så åt Jonny, Leo och jag mysmiddag, och nu är jag så mätt att jag knappt orkar andas, haha.

Imorgon är det Wancos 6 årsdag, och min 23årsdag. Mys på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0