Tack för en galet mysig födelsedag!

Till att börja med : tack för alla gratulationer på FB och på telefonen, kul när folk man inte pratat med på ett par år ändå tar sig tid att skicka iväg ett grattis, sånt värmer, särskilt eftersom jag själv är alldeles för slö för att orka bry mig när FB skriker... (Bättring Malin!)

Födelsedagen igår var supermys, Älskade Anna hade bakat chokladtårta med rosa hjärtan på, och så tryckte vi i oss till vi nästan kräktes... Fick även fint paket av henne, med skitballa lösögonfransar (roooosa!) en fin tröja och en galet snygg klänning!

Jonny och Leo hade köpt örhängen och rosa "partyspray" på flaska. Sjukt kul att spraya ner allt och alla, synd bara att burken tog slut så snabbt...hms.

Fick böcker och pengar av världens bästa mamma, pappa och lillebror, så nu ska jag iväg och fixa naglarna i veckan, och så får jag äääntligen läsa fortsättningen på den spännande serien "hungerspelen", som jag började läsa i thailand...

Kvällen avslutades med pizza hut, läsk och godis i mängder, och sedan, när vi var så mätta att vi knappt orkade andas, så åkte jag och anna och la oss i solariet och degade en stund.

Så tack alla underbara för alla fina presenter och gratulationer. Är så glad att jag har er i mitt liv, kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: Isabella

hej å hurra igen storatjej å häst vi saknar dej å lilla hästen å undrar om du har tid för oss nån gång kram sus å bella du e bäst !!!

2011-03-25 @ 19:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0