hua för tandläkaren!

Var hos tandläkaren idag, var där i förra veckan också och fick det konstaterat att jag hade 2 hål, så idag var det återbesök och lagning som stod på schemat.

Bestämde iaf för att skita i bedövning, inte för att jag är spruträdd utan för att jag tycker att själva bedövningsmedlet smakar skit! För några år sedan, innan jag fick min snygga tandställning insatt, så var jag nämligen tvungen att rycka ut 4 tänder... Varav en tand självklart var helt fel i nån nerv så det krävdes 14 stick med den jäkla bedövningssprutan innan tandjäkeln gick att dra ut! Den upplevelsen hade jag klarat mig utan om vi säger så...

Men iaf, borrade och fick tänderna fixade, kan inte påstå att det var skönt direkt, men det gjorde inte direkt ont utan var mer obehagligt... Dessutom är jag galet rädd att jag ska råka bita tandläkaren i handen av ren tristess, haha!

Men men, jag fick tänderna lagade, jag bet inte tandläkaren och sedan fick jag åka hem och äta godis, så dagen blev väl rätt bra ändå...

Dessutom började hela dagen med att jag träffade underbara anna och tog en donkenfrukost, och den tjejen kan verkligen göra så man blir på bra humör resten av dagen!

Nä, nu väntar sängen och förhoppningsvis slipper jag mardrömmar om att jag tuggar på stackars tandläkaren...

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0