ingen ridning idag...

Ingen ridning idag heller. Feber igen och heeelt slut, att lämna och hämta litet monster på dagis var träning nog för mig idag.

Var iaf ute och mockade och fixade allt + kvällsfodrade och pussades lite med Wanco... Pga febern hade jag dunjacka på mig - självklart med päls på luvan.... Gissa vad wanco gjorde? Jo, han tog en stor fet dregglig tugga av min luvpäls! Var tydligen jättegott enligt herrn, för hela toffsen han tog åkte snabbt ner i magen...

Skum häst det där - gillar inte sockerbitar, men päls går tydligen hur bra som helst?

Imorgon bitti blir det läkarbesök igen. Tyvärr tidigt på morgonen då det var den enda tiden som fanns innan helgen, så stackars liten Leo får gå upp tidigt och följa med mamma till doktorn innan dagis.... Får se hur det går, efter thailandstresan är Leo något skeptisk mot alla i vit rock och blir hysterisk bara vi går in på ett apotek tex... (stackaren låg ju på sjukhus i thailand i flera dagar och där hade alla vit rock och dom kom in i rummet typ 1 gång i timmen och tog prover och skit...)

men men, wish me luck och att jag mår bättre imorgon, för nu vill jag tillbaka till vardagen med allt vad det innebär - jobb, ridning och stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0