Har äntligen fått ut den sabla tovan ur hå...

mms_img16853 (MMS)

Har äntligen fått ut den sabla tovan ur håret och lyckats få in ricinoljan, vilket inte är världens lättaste då den har ungefär samma konsistens som sirap... Har fått tipset om att använda ricinolja i håret av en kund till mig som har testat och fått superfint hår! Ricinolja är egentligen till för att rensa ut magen inför operationer, eller vid förstoppning, men jag ska alltså inte äta oljan utan ha den i håret! Ricinolja i håret ger tjockare, starkare hår som växer upp till fem ggr fortare än normalt... Man har i oljan 30-45 min i hårbotten 3-4 dagar i veckan. Enda nackdelen är att man kan få mjäll av oljan... Därför är det viktigt att skölja ur oljan ordentligt med dubbla schampooneringar.... Sååå vem vill testa med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0