Feber och störiga grannar...

Dålig uppdatering pga mobilen är stendöd och jag är sjuk som ett as.

Så har bara varit hemma hela dagen och irriterat mig på grannen tvärsöver... Som envisas med att deras barn ska sova i vagnen i trappuppgången...

För er som inte vet så bor jag (och således även grannen) 3 trappor upp... Vagnen står alltså nere i entrén, och grannen sitter hemma i lägenheten och pillar naveln medan hennes ungar skriker sig blå där nere i entrén.

Ibland är jag galet sugen på att bara flytta ner ungen typ en trappa eller nått.... Bara för att jävlas.

ååååh va grinig jag blir när jag har feber. Men seriöst så har jag lessnat på mina grannar som alltid ställer ut skräp i trappen, alltid renoverar, och alltid skriker och leker med sina barn mitt i natten.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0