Nagellek!

Sitter och leker med nagellack och försöker lära mig vattenmarmorering... För er som inte vet så är jag så oestetisk man kan bli, vilket inte går sådär jättebra ihop med att jag är nagelterapeut.

Jag kan göra vanliga saker och härma andra, men när jag ska komma på nått eget så tar det lixom stopp... Och rita - det kan jag icke. Tror ärligt att sonen faktiskt skulle kunna rita snyggare blommor än mig....

Men skitisamma för naglarna blir snygga och det finns massa snygga stickers och nu har jag ju upptäckt vattenmarmoreringen också. Kul, enkelt och blir galet snyggt!

Bild kommer snart, naglarna ska bara torka först!

Och ni - vet ni fördelen med marmorering? Det ska INTE se likadant ut på alla naglar, så man kan inte ens misslyckas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0