Tävling?

Funderar på att ha en liten tävling här men vet inte om jag har tillräckligt många läsare och vad man isf vill vinna... Antingen nageltävling, dvs man vinner ett nytt sett med naglar, eller en fyllning om man har fixade naglar sedan innan... Eller så kanske jag skulle göra nån hästtävvling? Har ju en hel del hästsaker som är oanvända och bara ligger, och dessutom en fet brodyrmaskin så man kan skriva hästens namn och annat skojj...

Vad vill ni stackare som läser min kära blogg ha för tävling? Häst, naglar eller någonting heeeelt annat? Tell me!

Kommentarer
Postat av: kelly/glansspray

Hmmmm..... Svååårt! Tycker ju om båda sakerna haha, men har ju lite problem att ta mig upp till dig om jag nu skulle råka på och vinna, så naglar blir ju i princip uteslutet just för mig :(

2012-03-12 @ 09:51:17
Postat av: Anonym

Hästgrejor

2012-03-12 @ 16:50:26
Postat av: Anonym

hästgrejer :) <3

2012-03-12 @ 18:43:18
Postat av: sofia

jag röstar på naglar!! eheheheh :D

2012-03-13 @ 19:09:32
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/
Postat av: angelica

Hästsaker !:)

2012-03-14 @ 20:42:45
URL: http://Angelicablomstrand,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0