oj vad jag älskar telefonköer!

Idag är det måndag, och då är det dags att ta tag i sitt liv, städa och fixa och göra allt annat pissetråkigt som man skjutit framför sig en hel vecka...

Därför sitter jag nu i 4e telefonkön för idag och lallar... Är det bara jag som hatar att man måste trycka in en jäkla massa saker först innan man ens blir placerad i kön? Varför i hela fridens namn ska jag göra växelns jobb lixom? Hade varit galet bekvämt att få prata med en människa istället för jag har en förmåga att sluta lyssna när den där robotrösten säger; Om du vill göra detta tryck 1, om du istället vill göra detta tryck 2, osv... bah. Hate it!

Men är det måndag så är det, och då är det bara att le och se glad ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0