Bitterfittan Malin slår till igen!

Var på coop tidigare idag och handlade med Anna. Vi skulle bara köpa tårtljus och presentpapper, så orkade lixom inte anstränga mig och åka bort till Ica... Men åååh vad arg jag blev på personalen i den jääääkla butiken!

Dom håller på att bygga om, så alla skyltar hängde fel. Därför tillbringade vi ungefär 15 min med att springa runt som yra höns och leta efter saker som inte fanns där det stod att dom skulle finnas. När vi ÄNTLIGEN fick tag på en tjej som jobbade där, fick jag så sjuuukt otrevligt bemötande, och inte tusan följde hon med och visade var varan fanns, utan viftade lite med handen och sa att jag inte kunde missa det.

Efter att återigen ha finkammat butiken så gick jag tillbaka till tjejen och bad henne visa mig. Vilket hon jääävligt motvilligt gjorde. Men se, hon kunde inte heller hitta nått! Surprise Surprise på den lixom! Dessutom var hon sååå dryg.

Så då letade hon upp en annan stackars kille som visade vart sakerna fanns. Men på vägen bort mot vår vara (med mig, anna och övertrött bebis som en svans) så passade han på att hjälpa 2 andra kunder. Kul!

När vi så äntligen hade hittat den vi sökte, kom tjejen tillbaka och fortsatte tjaffsa! Jag upplyste henne om att man faktiskt följer med kunden och visar vart varan finns, och hittar man inte så ringer man någon som vet och frågar. Det slutade med att hon och jag praktiskt taget stod och skrek på varandra!

Jag bara undrar : Vart tusan är kundservicen egentligen? Jag som själv jobbar i butik, och även svarar de allra mest idiotiska kunderna med ett leende, förväntar mig faktiskt iaf att själv bli behandlad trevligt när jag handlar. Men nej.

Våran handling, för 77 kr (3 varor), tog 45 min! Det hade med andra ord gått jävligt mkt fortare att åka till kungens k, köpa den vi skulle ha, och åka hem igen, än att åka till coop (som ligger 3 min härifrån).

Så nu ska jag sätta mig och författa ett litet argt mail till chefen. Så går det när man jävlas med fel kunder! Mohahahhahhaha

Och alla - Nu jävlar bojkottar vi Coop Västberga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0