Åh, nu är jag taggad!

 

Har precis kommit hem från sista kursdagen på enliden, och nu är det nästan bestämt att jag ska börja rida lektion igen!

Ska börja redan nu på lördag, med hoppning, och så ska tränaren se hur jag rider (som en jävla kratta, så hoppas hon inte har för höga förväntningar...) Sedan vill jag rida varje lördag förmiddag fram till 1a Maj, för då börjar jag jobba igen, så därefter får det bli varannan lördag.

Hoppas på att det här kommer att funka nu, och att allt går bra! Känner mig så sjukt ringrostig, det är ändå över 4 år sedan jag red regelbundna lektioner...

Nä, nu ska jag sova... Älskade Leo fick 2 stycken sprutor idag, så han är alldeles varm... får väl se hur mycket sömn det blir inatt. Imorgon och 3 dagar framåt är det sedan jobb 17.30-22.15 som gäller. Spännande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0